Suara Malaysia
ADVERTISEMENTShopee SaleShopee Sale
Monday, June 17, 2024
More
    ADVERTISEMENTShopee Sale
    HomeEntertainmentCelebrityNia Atasha Dikecam Netizen Selepas Menjadi Model Bra?-“Lain Macam Saham Akhirat Dia...

    Nia Atasha Dikecam Netizen Selepas Menjadi Model Bra?-“Lain Macam Saham Akhirat Dia Cari”

    -

    Shopee CNY Sale

    Baru-baru ini, nama pelakon dan model Nia Atasha menjadi sebutan ramai apabila dia berjaya menjadi model kempen untuk wajah baru bagi jenama antarabangsa Victoria Secret.

    Nia Atasha juga mencipta sejarah tersendiri apabila menjadi model wanita berbangsa melayu pertama yang terbabit dengan jenama berkenaan.

    Lain Macam Saham Akhirat Yang Dia Cari?

    “Ini merupakan satu penghargaan buat saya, saya memang sudah lama mengimpikan untuk menjadi model jenama ini”-Kata Nia Atasha

    Namun, rata-rata netizen tidak menyokong apa yang telah dicapai oleh Nia Atasha itu. Kata mereka tidak sepatutnya seorang yang beragama islam bangga dengan kejayaan seperti itu.

    “Kalau tau atau beragama islam, tak perlu bangga, melainkan bukan beragama islam. Aku cakap bukan sebab aku alim ke apa, benda basic sekolah rendah agama aurat perempuan kat mana kan, kalau dia bukan beragama islam it’s ok”

    “Apa yang dibangga kan sangat tu”

    “Bila seorang lelaki melihat aurat awak, satu dosa besar ditulis. bila seribu yang melihat, seribu dos besar awak dapat, tidak rasa takut ke?”

    “Islam ke non muslim? kalau muslim, so sad to hear that.”

    “Banyak-banyak pakaian, kenapa pakaian dalam, takpe la kita doakan je yang baik-baik.”-kata mereka

    VIA instagram
    VIA instagram

    Apa-apa pun, kita sebagai manusia tidak terlepas dari melakukan dosa. Sama-sama kita doakan kesejahteraan hidup buat mereka dan diri kita. Apa kata anda?


    Credit: Gossip – Murai MY

    Related articles

    Follow Us

    20,435FansLike
    1,183FollowersFollow
    1,049FollowersFollow
    1,251FollowersFollow
    ADVERTISEMENTAuto AffiliateAuto Affiliate

    Subscribe to Newsletter

    To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

    Latest posts