Suara Malaysia
ADVERTISEMENTShopee SaleShopee Sale
Saturday, July 13, 2024
More
    ADVERTISEMENTShopee Sale
    HomeEntertainment Fadlan Hazim Potong Rambut & Buang Jambang, Buat Peminat Terpukau!-“Nampak Muda…”

    [VIDEO] Fadlan Hazim Potong Rambut & Buang Jambang, Buat Peminat Terpukau!-“Nampak Muda…”

    -

    Shopee CNY Sale

    Sebut sahaja nama pelakon, Fadlan Hazim pasti kita sudah terbayang akan gaya rambutnya yang panjang serta wajahnya yang berjambang.

    Namun, perkongsian video terkini di TikTok mencuri perhatian peminat apabila Fadlan dilihat tampil dengan gaya rambut terbaharu serta mencukur jambangnya.

    Menurut Fadlan, penampilan terkini itu adalah untuk menjayakan watak terbaharunya yang sedang berada dalam proses penggambaran .

    “Shave my beard & cut my hair. Another transformation for work.”-kapsyen Fadlan di TikTok

    @fadlanhazim_

    Shave my beard & cut my hair💀 Another transformation for work🎬 #hairtransformation #actorslife #hairstyle #fadlanhazim #longhair

    ♬ CAUSE IS BEAT THAT BOY WIT A BAT – ❧♡𝓢𝔂𝓹𝓱𝓮𝓻♡☙

    “Wow Macam Kim Ji Hoon Laa…”

    Perkongsian aktor kacak ini dihujani dengan komen-komen peminat, malah ada yang berpendapat wajah Fadlam mirip seperti pelakon Korea Selatan selepas mengubah gaya rambutnya itu.

    “Bukan rambut je, rupa terus kembali asal.”

    “Wow macam Kim Ji Hoon laa 😂😂.”

    “Dah lama tak keluar TV ke sampai panjang rambut tu. Tak pernah pula tengok rambut dia sebegitu rupa.”

    “Ala-ala vibes Kim Ji Hoon sikit.”

    “Terus macam Fedtri Yahya.”

    “Bila berjambang nampak matang. Takde jambang nampak muda hehehe. All the best, akak suka tengok lakonan adik.”

    “Baru la nampak hensem dan kemas.”

    “Iron man masa muda ke ni.”

    “Terus nampak muda.”

    “Dia ni memang helok dari dulu, ubah yang sekarang ni nampak terus macam anak putera dah.”

    Apa komen anda?

    Related articles

    Follow Us

    20,436FansLike
    1,165FollowersFollow
    1,050FollowersFollow
    1,251FollowersFollow
    ADVERTISEMENTAuto AffiliateAuto Affiliate

    Subscribe to Newsletter

    To be updated with all the latest news, offers and special announcements.

    Latest posts